Политика за възстановяване на сума

Нашата политика важи за 14 дни след като вашата поръчка е доставена. Ако са изминали 14 дни от доставката на вашия продукт(и), за съжаление не можем да ви предложим възстановяване на сума или размяна.

За да бъдете допустими за връщане, вашият артикул трябва да е неизползван и в същото състояние, в което сте го получили. Той трябва също така да е в оригиналната опаковка.

Някои видове стоки не могат да бъдат върнати.

 

ГАРАНЦИЯ И СЕРВИЗ

Всички наши продукти подлежат на контрол на качеството преди изпращане. Ако получите дефектен продукт, моля, свържете се с нас в рамките на 14 дни от получаването. Ние ще оценим случая и ще предложим ремонт, подмяна или възстановяване на сумата.

Гаранцията не покрива:

  • Физически повреди, причинени от потребителя

  • Загуба на продукти

  • Надрасквания, петна или промяна в цвета вследствие на излагане на вода, парфюм или химикали

  • Износване от ежедневна употреба

Стоки, които не подлежат на връщане:

  • Подаръчни карти

  • Изтегляеми софтуерни продукти

  • Някои стоки за здраве и лична хигиена

За да завършите връщането си, изискваме разписка или доказателство за покупка.

Моля, не изпращайте покупката си обратно на производителя.

Има определени ситуации, при които се предоставят само частични възстановявания (ако е приложимо):

  • Всеки артикул, който не е в оригиналното си състояние, е повреден или липсват части по причини, които не са по наша вина.

  • Всеки артикул, който е върнат повече от 7 дни след доставката.

Възстановяване на сума (ако е приложимо):
След като вашето връщане бъде получено и инспектирано, ще ви изпратим имейл, за да ви уведомим, че сме получили върнатия ви артикул. Ще ви уведомим също дали възстановяването на сумата е одобрено или отхвърлено.

Ако бъде одобрено, възстановяването на сумата ще бъде обработено и кредит ще бъде автоматично приложен към вашата кредитна карта или оригиналния метод на плащане в рамките на определен период от дни.

Закъснели или липсващи възстановявания (ако е приложимо):
Ако не сте получили възстановяване на сумата, първо проверете отново банковата си сметка.
След това се свържете с компанията на вашата кредитна карта, може да отнеме известно време, преди възстановяването да бъде официално публикувано.
След това се свържете с вашата банка. Често има време за обработка, преди възстановяването да бъде публикувано.
Ако сте извършили всичко това и все още не сте получили възстановяване, моля, свържете се с нас.

Стоки в разпродажба (ако е приложимо):
Само артикули с редовни цени могат да бъдат възстановени, за съжаление стоки в разпродажба не могат да бъдат възстановени.

Размени (ако е приложимо):
В момента не предлагаме размени.

Подаръци:
В момента не предлагаме възстановяване на сума, ако артикулът е бил подарък.

Доставка:
Вие ще носите отговорност за плащането на разходите за доставка на върнатия артикул. Разходите за доставка не се възстановяват. Ако получите възстановяване, разходите за връщане на стоката ще бъдат извадени от възстановената сума.

В зависимост от мястото, на което се намирате, времето за доставката на размяната ви може да варира.

Ако изпращате артикул на стойност над 75 долара, трябва да обмислите използването на проследяваща услуга за доставка или закупуване на застраховка за доставка. Ние не гарантираме, че ще получим върнатия ви артикул.